Vítejte u dalšího Tinto povídání, ve kterém vám prozradíme přísně tajné informace o naší připravované neoznámené hře s krycím názvem Projekt Caesar. Tentokrát se trochu dotkneme náboženství v této hře.
Každá země, skupina obyvatel nebo postava vyznává nějaké náboženství. To ovlivňuje jejich vztah k místu, kde se právě nacházejí, a jejich vztah k ostatním lidem ve světě.
Toto je rozložení náboženství v Aragonii v roce 1337.
Každé náboženství v projektu Caesar patří do skupiny náboženství, například křesťanství nebo pohanství. Náboženství ve stejné skupině se navzájem považují za pouhé kacíře, zatímco náboženství v různých skupinách se navzájem odsuzují jako pohané.
Každé náboženství má také specifický pohled na jiná náboženství, který se pohybuje od spřízněných až po nepřátelské, což ovlivňuje vztahy mezi zeměmi různých náboženství a to, jak obyvatelé jiné víry pohlížejí na vaši zemi.
Každá země má také vlastní toleranci ke své pravé víře, ke kacířům a k pohanům, což má vliv na to, jak budou obyvatelé spokojení nebo naštvaní v závislosti na tom, ke které zemi patří.
Stejné náboženství je zde z práva týkajícího se platných dědiců.
Náboženská jednota vaší země má opravdu velký vliv na spokojenost vašeho kléru.
Důležité je vědět, že v Projektu Caesar prostě neposíláte do svých lokací misionáře, kteří by nakonec změnili náboženství. Konverze je zde pomalejší proces, který se opírá o vládní aktivity a infrastrukturu.
Jedinečná stavba pro muslimské země, která má nepatrný vliv na konverzi.
Každé náboženství patří do určité skupiny, což ovlivňuje, jaká tolerance se uplatňuje a jak se náboženství vzájemně ovlivňují. Náboženství ze stejné skupiny jsou považována za kacířská, ale náboženství z jiné skupiny za pohanská.
Skupiny, které v současné době máme, jsou tyto, ale to se může s dalším vývojem hry změnit:
- Křesťánské
- Islámské
- Východní
- Dharmské
- Zoroastriánské
- Manicheistické
- Židovské
- Andské
- Pohanské
Současná křesťanská náboženství. Vezměte v úvahu, že stále je tato oblast hry ve vývoji!
V některých hrách, které jsme vytvořili, nebyly mezi náboženstvími žádné zásadní rozdíly, pouze se lišily modifikátory, a zatímco některá náboženství v projektu Caesar mají stále jen několik modifikátorů, tak mnohá budou mít i mechaniky. Právě teď jsme vytvořili jedinečné mechaniky pro katolicismus, pravoslaví, miafyzitismus, různá protestantská náboženství, islám, buddhismus, šintóismus, nahuatl, hinduismus a náboženství Inti. Každé z nich dostane později svůj vlastní unikátní vývojářský deník.
Nyní bude mít každé náboženství ještě nějaké modifikátory, které je popisují, v mnoha případech se jedná o věci, které povolují nebo zakazují určité mechaniky. Mezi příklady patří skutečnost, že země s džinistickým státním náboženstvím nemohou zahájit válku bez casus belli a že kalvinistické země nikdy nebudou v bitvě přehazovat kostky, protože vše je předem dáno.
Zůstaňte naladěni na příští týden, kdy si povíme o další zcela nové funkci, která hře dodává šmrnc.
ZDROJ: https://forum.paradoxplaza.com/forum/developer-diary/tinto-talks-13-22nd-of-may-2024.1680927/